עיוורון

כמו בכל הפרה, תחילת תיקון בראיה. כלומר, אם אני מפר כנגד עצמי, אינני מדייק פנימה, דוחה עצמי, שופט עצמי, מוותר על אמת פנימית מתוך כניעה. אין ספק שזה איננו דיוק, וחוסר דיוק נושא מחיר. באכזבה, בתסכול, בשיפוט הולך וגדל, מעגל קסמים שאין ממנו מוצא שכלי.
השכל מאשר את העובדות ומגיע מהר למסקנה שאין מה לעשות. זוהי טעות, זהו עיוורון. על מנת לראות את מהות הדיוק הפנימי, צריך הלומד לראות תחילה את ההפרה בהתרחשותה. תחילת תיקון בראייה. כאשר רואה את התדר הקשה הפנימי של חוסר הדיוק. וראשית עשייתו לאחר ראייתו, לזהות איזה חלק מתוך הדיוק מופר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *