יסוד שביסוד | כ"ו באייר

יסוד שביסוד – זו היא תמצית הלימוד שלנו כל הלימוד שאנו עושים בזמן ספירת העומר מכוון ליום הזה אי אפשר להגזים בחשיבותו של יום זה תמצית היסוד. כאשר היסוד יציב המערכת יציבה כאשר היסוד מאוזן הנפש באיזונה כאשר היסוד מתוקן יכול הלומד לקום מכל נפילה כאשר היסוד נכון ישנו חיבור אל החיות הפנימית הטרחה של בניית היסוד איננה מסתיימת והסיבה היא פתיחת הראייה כי בפתיחת הדרך הראייה שלנו מצומצמת לשחור/לבן טוב/רע ועל פי הראייה שלנו בונים את התשתית שלנו את היסוד עם ההתחזקות והעשייה ההכרתית אשר בבנייה נפתחת הראייה ואז חווה הלומד כי במציאות יש הרבה גווני אפור אפילו צבע ומגלה שלא היה יכול לחזק את היסוד שלו כאשר ראייתו היתה בחסר ומכך שמגיע שלב נוסף של חיזוק היסוד ככל שהמערכת מתפתחת נדרש יסוד רחב יותר עצמתי יותר מורכב יותר היסוד יסודו בפשטות אך אין זה קל לבנות. כלים רבים נדרשים על מנת לחזק את התשתית את הבסיס את היסוד החלק יתווה לנו דרך ברורה איך נוכל להתפתח ולפתח את היסוד. ואז כאשר היסוד יציב מתפשטת יציבה במערכת וככל שיציב כך הזרימה בדיוקה נבנית ובונה מחזקת ומתחזקת עיקר המלאכה הוא בבנייה כלים רבים נדרשים לבנייה: הפרדה, ראייה, הכרת הטוב, הכרת תודה, תיחום, נוכחות וכלים נוספים.
לכאורה קשה כאילו בלתי אפשרי אך כאשר מתקדם הלומד עקב בצד אגודל דרך מערכת מכוונת נוצרת מערכת הפועלת כאילו מעצמה מחזקת את היסוד והמערכת. שבעת ימי היסוד הם עיקר הם בבחינת השיא אשר במערכת הנבנית מידי שנה וכאשר הלומד מגיע ליסוד (תיקון היסוד כמו שהיה בימי השובב"ים מיועד לקרות ולהיעשות גם בימי ספירת היסוד אשר בספירת העומר) המעבר מספירת יסוד קדימה הוא אל ספירת מלכות גם היום הקרב ובא אלינו הינו מלכות שביסוד ולאחריו מתחילים שבעת ימי ספירת מלכות. מלכות היא בבחינת ההנמכה לקראת הנחיתה הרכה בסיומה של הדרך כאשר עשינו את ההתפתחות המכוונת בימי ספירת העומר ספירת מלכות היא הסיום הרגיעה ההתייצבות אחרי הטרחה הגדולה בבחינת איסוף החלקים וחיבור אל כל המערכת שנבנתה על כוחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *